2014. július 23., szerda

II. Díj


Köszönöm szépen a díjat Brigittának! xx


Szabályok:

Írd ki kitől van!
Írj magadról 10 dolgot!
Válaszolj 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog magamról:

1. Ma elakartam menni egy nagyobb fültágítót venni, de aztán nem jött össze.
2. A nyaram eddig unalmasan, de túl gyorsan telik. Nem is értem, hogy történhet ez a kettő egyszerre.
3. Meguntam, hogy lila a hajam, szóval most éppen kéket akarok. Amit valószínűleg úgyse fognak megengedni.
4. Minden este úgy ülök le a géphez, hogy akkor most megírom a részt, de általában soha nem sikerül, mivel mire hazaérek, már hullafáradt vagyok.
5. Tetszik egy srác, aki nem kéne, hogy tetsszen, mert nem itt lakik...
6. Imádom festeni a körmömet. Bár csak fekete vagy vörös szokott lenni.
7. Nem szeretem, ha tőlem kérnek tanácsot, mert nem tudok tanácsot adni.
8. Jó hallgatóság vagyok, de csak ennyit tudok tenni.
9. Utálom, amikor hülyének néznek.
10. Amit a legjobban imádok a nyárban - amellett, hogy nincs iskola-, hogy ehetek dinnyét és kukoricát.

Válasz a kérdésekre:

1. Mit tennél, ha életed utolsó napját élnéd? 
Sok mindent bevallanék sok mindenkinek, bocsánatot kérnék valakitől, és elmondanám neki, hogy mennyire szeretem, megcsókolnék valakit. Igen, azt hiszem, "csak" ennyit tennék.
2 . Melyik állattá változnál, ha lehetne?
Semelyikké. Nem igazán vagyok állatbarát.
3. Ki volt az első nagy kedvenced? (sztár, banda..)
A Hooligans. Egy magyar együttes. A mai napig szeretem őket, köbö egészen két éves koromtól kezdve. 
4. Mi a kedvenc helyed? (pl. városrész)
Canterbury, Rochester. Tudom, nem városrész, de oda vagyok ezékért a városért, ha tehetném valamelyikbe élném le az életem.
5. Mit szeretnél megtenni, ha lehetne?
Utazgatni, koncertekre járni. Persze, ez nem olyan lehetetlen dolog. Vagyis... nekem az, másoknak meg nem tudom.
6. Mit vennél legelőször, ha nyernél a lottón?
Semmit, adakoznék először.
7. Ha lehetne, hova költöznél el most nyomban?
Canterbury-be, vagy Rochester-be. 
8. Melyik koncertre mennél el szívesen?
Hű, ez sok lesz... 5 Second of Summer, 1D, Bring Me The Horizon, You Me at Six, Sleeping With Sirens, Of Mice & Men, Lea Michele, Demi Lovato, Cher Lloyd, Our Last Night, Arctic Monkeys... meg igazából nagyon sok van még, de inkább nem sorolom fel az összeset.
9. Ha visszamehetnél a múltba, melyik korszakot választanád?
Öt-hat éves korba. Akkor még élt a papa, és egészséges volt. Egyébként nem szívesen mennék vissza. Sok olyan dolog van, amit nem akarok még egyszer átélni. 
10. Mi a kedvenc virágod?
Fogalmam sincs. Nem szeretem a virágokat.

10 kérdés:

1. Inkább természetes, vagy mű dolgok?
2. Van valami hobbid?
3. Spontán írsz, vagy előre megtervezed a történet minden részletét?
4. Mióta blogolsz?
5. Mikor kezdtél el írni? Akkor egyből publikáltad is, vagy csak később?
6. Mit szeretsz csinálni a szabadidődben?
7. Mi az, ami felidegesít?
8. Mit gondolsz a naplóírásról? 
9. Melyik az a nap, amelyet kiemelnél eddigi életedből?
10. Mivel szeretnél foglalkozni felnőttként?

Akiknek küldöm:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése