2014. július 9., szerda

I. Díj

Hatalmas köszönet Timinek a díjért, amely a blogom első díja. Elképzelhetetlenül hálás vagyok! xx



Szabályok:

Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Tegyél fel 11 kérdést!
Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:

1. Holnap kezdek el dolgozni. Félek.
2. Eléggé visszahúzódó vagyok.
3. Nem vagyok jó tanuló, sőt kifejezetten rossz vagyok.
4. Szeptemberben kezdem a tizenegyediket.
5. Kifejezetten utálok magamról beszélni.
6. Tumblr függő vagyok.
7. Éppen Foo Fighters-t hallgatok.
8. Kiakadtam a tegnapi foci meccs miatt.
9. Szörnyű hangom van.
10. Imádom a Szent Johanna Gimit.
11. Felnézek Leiner Laurára.

Válasz a 11 kérdésre:

1. Mit gondolsz a mai társadalomról?
Hosszú lenne, ha komolyabban belefolynék a témába, így próbálom röviden megfogalmazni. Borzalmas, egyszerűen csak borzalmas. Az emberek lenézik egymást, gúnyt űznek a másikból valami miatt. Elítélik azokat az embereket, akik valamilyen tekintetben mások. Emellett sok más van még, ami szörnyű, de arra már inkább nem térnék ki.
2. Hány éves korodban szeretnél megházasodni?
Az igazság, hogy egyáltalán nem szeretnék megházasodni. Hosszú távon már akadnak problémáim az elkötelezettséggel. Nem, nem vagyok hűtlen, egyszerűen csak egy idő után nem érzem azt, amit az elején, vagy csak nem találtam még meg a megfelelő embert.
3. Ki a legfontosabb személy az életedben?
Már nem él... rajta kívül két ember van, aki fontos. A két legjobb barátom. 
4. Kedvenc édességed?
Gumicukor, minden menyiségben.
5. Mi volt az eddigi legrosszabb álmod?
Miután megnéztük a Rec első és második részét, azt álmodtam, hogy néhány barátommal mi is beragadtunk egy lépcsőházba, és ugyanaz volt, mint a filmbe. Bár nem volt ijesztő, se a film, se az álom, de talán ez volt a legrosszabb.
6. Volt olyan dolog, amit megbántál?
Persze. Olyan emberekben bíztam meg, akikben nem kellett volna. 
7. Vissza szeretnéd fordítani az időt?
Isten ments. Inkább már előre mennék, minél előbb. Kevés olyan pillanata volt az elmúlt éveimnek, amelyeket szívesen átélnék.
8. Szereted a szomszédaidat? 
Nem, ők se szeretnek engem. Vagyis inkább csak a zenéimet. 
9. Ki a legjobb barátod?
Úgysem ismeri senki őket, szóval felesleges leírnom. 
10. Szerinted van barátság fiú és lány között?
Persze, lassan 14 éves fiú-lány barátságot tudhatok a hátam mögött. 
11. Tenger vagy hegy?
Tenger.

11 kérdés:

1. Honnan jött az ötlet, hogy blogot nyiss?
2. Mi adta a történeted ötletét?
3. A karaktereket a barátaidról/ismerőseidről formálod, vagy teljesen kitaláltak?
4. Kedvenc könyved?
5. Mik a terveid a jövőre nézve, mivel szeretnél foglalkozni?
6. Gondolkodtál valaha is azon, hogy komolyabban foglalkozz az írással?
7. Mik a hobbijaid?
8. Miért éppen azok a főszereplőid, akik?
9. Mi alapján válogatod a blog szereplőit?
10. Fontosnak tartod egy blogban a kinézetet?
11. Milyen zenei stílusokat preferálsz?

Akiknek küldeném:





1 megjegyzés: