2014. szeptember 20., szombat

III. Díj


Köszönöm szépen a díj Loretta-nak! ♥

Szabályok: 
Írd ki kitől van!
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd el 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. A barátommal múlt héten voltunk egy hónaposak.
2. Nem tartok hónapfordulókat, de azért tudom, hogy mikor kéne lenniük. (:D)
3. Nyár végén végre, 10 év után kontaktlencsés lettem.
4. Eddig két jegyem van, azok is pocsékok.
5. Már most meguntam az iskolát.
6. Utálom az osztályomat.
7. Jövőhéten átfestetem a hajam kékes-feketésre. 
8. Most fejeztem be az Alaska nyomában című könyv olvasását.
9. Nem nagyon szeretem a csokit.
10. Alig két hónap alatt majdnem 50 topjoy kupakot gyűjtöttem össze.
11. Holnap dolgozok.

11 válasz:
1. Kik azok, akik mindig melletted állnak?
Két barátnőm, és most már a barátom is.
2. Van példaképed, ki?
Van, Demi Lovato.
3. Mi ösztönöz az írásra?
Most leginkább semmi, mert százféle gondom van.
4. Olvasni szeretsz jobban vagy tvzni? 
Mindenképpen olvasni. A tévémet nagyon ritkán kapcsolom be.
5. Hogyan jellemeznéd magad?
Zárkózott természetű vagyok, és eléggé önbizalom hiányos. Nehezen bízok meg az emberekben, makacs vagyok, és soha nem hallgatok másokra. Elég komplex személyiség vagyok, de ha valaki tényleg igyekszik megismerni, akkor az könnyen kiismer.
6. Eddig hány blogod volt?
Kettő, ez a harmadik, plusz még barátnőmmel írunk egyet közösön, de jelenleg az is szünetel.
7. Mióta blogolsz?
Két éve, azt hiszem. Nem tudom pontosan.
8. Mit szeretsz az írásban?
Kikapcsol. Egy teljesen új, és különböző világot ad.
9. Milyen hosszúra tervezed a történeted?
Két évadosra szeretném, de többet nem árulhatok el, mert akkor lelőnék mindent.
10. Van olyan személy, akitől "ihlet" száll rád azaz ötletet ad?
Nem igazán.
11. Mit üzennél azoknak, akik támogatnak, és azoknak, akik olvassák a történeted?
Azt, hogy köszönöm, és imádom őket. És hálás vagyok, amiért úgy is kitartanak mellettem, hogy nem vagyok profi, ráadásul még a blog is szünetel jelenleg.

Nem tennék fel kérdéseket, mert már mindenkinek küldtem díjat, akinek küldenék. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése